1.10.09

H Αυτοαιχμαλωσία του Ανθρώπου

...Πολλοί διερωτώνται πώς είναι δυνατόν σήμερα, στην εποχή των διαστημικών ταξιδιών, ο άνθρωπος στην πλειοψηφία του να είναι καθηλωμένος σε καταστάσεις του μακρινού παρελθόντος. Πώς είναι δυνατόν ο άνεργος να ψηφίζει το ίδιο κόμμα με τον μεγαλοεπιχειρηματία και ο μικροσυντιαξούχος το ίδιο κόμμα με το χρηματιστή και τον τραπεζίτη. Πώς είναι δυνατόν αυτός που βιώνει την αδικία στο πετσί του και αγανακτεί να επανεκλέγει ξανά και ξανά αυτόν που θα την διαιωνίσει και το ξέρει αυτό. Ίσως την απάντηση να μπορούσαμε να τη βρούμε, τουλάχιστον μια όψη της, διερωτώμενοι γιατί ένας εξαρτημένος από ουσίες ή συνήθειες άνθρωπος, ενώ γνωρίζει και βιώνει τις συνέπειες της εξάρτησής του, ενώ ξέρει την πηγή και την αιτία της κακοδαιμονίας του, αδυνατεί τις περισσότερες φορές να απεξαρτηθεί;....Εδώ

- Σκηνές από μια Παράσταση

Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.

Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.

Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.

Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.

Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.

Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.

Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;