14.10.09

Ερωτήματα

....Ο Μοχάμεντ πέθανε γιατί δεν μπορούσε να πάει στο νοσοκομείο, δεν μπορούσε να ζητήσει βοήθεια από κανέναν. Γιατί γι΄αυτόν δεν υπήρχε κανείς γύρω του. Ο Μοχάμεντ ζούσε σε έρημο. Στην έρημο των «λαθρομεταναστών». Ήταν λαθραίος άνθρωπος. Το λαθραίος προκύπτει από το λανθάνω, λέει στο λεξικό. Ο Μοχάμεντ ήταν άνθρωπος λάθος, αδήλωτος. Αδήλωτο εμπόρευμα, όπως τα λαθραία τσιγάρα. Έπρεπε να κρύβεται για να μην τον κατάσχουν. Δεν ήταν σαν και μας, τους σωστούς, τους δηλωμένους. Και του το δείχναμε σε κάθε του βήμα. Ήταν παρακατιανός. Ο Μωχάμεντ, όμως, που ζει σε κάθε παρακατιανό «λαθρομετανάστη» είχε ταξιδέψει μέσα σε σαπιοκάραβα, είχε ρισκάρει στη ζωή του όσο κανείς, ίσως, από μας.
Είχε ταξιδέψει στο άγνωστο. Το άντεχε το άγνωστο....Εδώ

- Σκηνές από μια Παράσταση

Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.

Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.

Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.

Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.

Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.

Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.

Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;