24.7.09
Υπερθέρμανση του Πλανήτη II: Η Επιστήμη ως Πίστη - O Σύγχρονος Μεσαίωνας
Και το λιώσιμο των πάγων αλλά και η περαιτέρω αύξησή τους, και μια εποχή υπερθέρμανσης και μια εποχή ψύξης είναι εξίσου πιθανά και σύμφωνα με τα μοντέλα τους...Στις αρχές του 2007 σε απάντηση στην ταινία του Al Gore,» Μια ενοχλητική Αλήθεια» μεταδόθηκε στη Μεγάλη Βρετανία από τη δημόσια τηλεόραση (Channel 4) το ντοκυμαντέρ The Great Global Warm Swindle στο οποίο δηλώνεται ότι η αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη προκαλείται από την ηλιακή δραστηριότητα και ότι παρόμοιοι κύκλοι έχουν συμβεί πολλές φορές στην ιστορία. αποδομώντας τη θεωρία ότι η αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη προκαλείται από την ανθρώπινη δραστηριότητα....Στους ισχυρισμούς αυτούς αντιπαρατέθηκαν αντίπαλοι ισχυρισμοί και το όλο θέμα έχει εξελιχθεί σε θρησκευτικό δόγμα με φανατικούς πιστούς και στα δύο στρατόπεδα.....Η κατάσταση αυτή της ασυνεννοησίας και των εκ διαμέτρου αντίθετων συμπερασμάτων για το ίδιο θέμα δεν αποτελεί εξαίρεση....Εδώ
- Σκηνές από μια Παράσταση
Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.
Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.
Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.
Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.
Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.
Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.
Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.
Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.
Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.
Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.
Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.
Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.
Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;