"Για τριάντα έξι συνεχείς ώρες, τρεις συντάκτες έπεξεργαζόμασταν διαδοχικά σχέδια τα οποία ελέγχονταν και αναθεωρούντο από το γραμματέα αναπληρωτή Τύπου του Λευκού Οίκου που έκανε σχόλια, όπως: "πολύ, πάρα πολύ συγκεκριμένο!" "όχι πραγματικά γεγονότα!" και "πάρτε το πίσω και θολώστε το», «θολώστε το».Τελικά καταλάβαμε ότι αυτό που ζητούσε ήταν να αποφύγουμε κάθε σαφή ουσιαστική δήλωση για ο,τιδήποτε εκτός από την ημερομηνία…….Η ομιλία συζητήθηκε ατέλειωτα για την απήχηση και τις πιθανές αντιδράσεις του ακροατηρίου…….Θα μπορούσε κανείς να πάρει στα σοβαρά την κενή ρητορική; Η ομιλία ακουγόταν καλογραμμένη, αλλά δεν έλεγε απολύτως τίποτα για ο,τιδήποτε. Αυτό ήταν κι αυτό που προοριζόταν να ειπωθεί. Μετά την ομιλία οι αναλυτές σχολίαζαν: «Τά έδωσε όλα» «Μου άρεσε ο τρόπος που σκέφτεται» «Βαρυσήμαντη Ομιλία».«Η Εποχή της Χειραγώγησης» Wilson Bryan Key Συνέχεια
Εισαγωγή
Οι Αντιστροφές στην Εκπαίδευση
Ο Άνθρωπος ως Ανταλλασσόμενο Αγαθό
Η Επιστήμη και η Τεχνολογία στην Υπηρεσία της Χειραγώγισης
Η Αντιστροφή της Δικαιοσύνης και των Βασικών Αξιών της Ζωής
Αντιστροφές σε Όλους τους Τομείς της Ζωής
Η Απώλεια του Μέτρου και του Νοήματος των Πραγμάτων
Η Κατάσταση στην Εκπαίδευση
17.7.09
- Σκηνές από μια Παράσταση
Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.
Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.
Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.
Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.
Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.
Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.
Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.
Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.
Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.
Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.
Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.
Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.
Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;