5.7.09
"Ψεύδεστε για τους Πειρατές"
(του Johann Hari).....Οι πειρατές έδειξαν "ξεκάθαρα και έμπρακτα ότι στα πλοία δεν πρέπει να υπαρχει η καταπίεση και η βαναυσότητα που επικρατούσε στοα εμπορικά πλοία και στο βασιλικό ναυτικό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ήταν δημοφιλείς παρά το γεγονός ότι ήταν αντιπαραγωγικοί κλέφτες.....Ο George Washington ένας από τους ιδρυτές της Αμερικής ανέθεσε σε πειρατές την προστασία των χωρικών υδάτων της Αμερικής Αυτό που γίνεται στη Σομαλία είναι διαφορετικό;....Μήπως περιμέναμε να λιμοκτονούν οι Σομαλοί, να υποδέχονται τα πυρηνικά μας απόβλητα και να μας παρακολουθούν να αρπάζουμε τα ψάρια τους και να τα τρώμε στα εστιατόρια τους; Δεν υπάρχει καλύτερη περιγραφή για την ιστορία του πολέμου κατά της πειρατείας το 2009 από αυτήν που έκανε πειρατής ο οποίος έζησε τον 4ο π.χ. αιώνα. Είχε συλληφθεί και ο Μέγας Αλέξανδρος, του ζήτησε να εξηγήσει τι εννοούσε μιλώντας για κατοχή στην θάλασσα." Ο πειρατής χαμογέλασε και απάντησε: "Τι σημαίνει η κατοχή όλης της γης; Εγώ επειδή το κάνω με ένα μικρό πλοίο ονομάζομαι ληστής, ενώ εσύ, που το κάνεις με ένα μεγάλο στόλο, ονομάζεσαι αυτοκράτορας. " Για άλλη μια φορά, ο μεγάλος μας αυτοκρατορικός στόλος πλέει και σήμερα - αλλά ποιός είναι ο κλέφτης; Αναλυτικά
- Σκηνές από μια Παράσταση
Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.
Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.
Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.
Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.
Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.
Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.
Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.
Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.
Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.
Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.
Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.
Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.
Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;