24.7.09

Η Κατασκευή των Αυθεντιών

Όπως φτειάχνονται οι πρωταθλητές, φτειάχνονται και οι αυθεντίες σ όλους τους τομείς. Η αναγόρευσή τους σε ειδικούς είναι επιδίωξη συνειδητή, όπως συνειδητή είναι η επιδίωξη κάθε αθλητή που αρέσκεται στον πρωταθλητισμό. Δε γίνεται να ανακηρυχθεί κανείς πρωταθλητής, μόνον, επειδή κάποιος ή κάποιοι έτυχε να τον ξέρουν και να τον εκτιμούν. Πρέπει ο ίδιος να το θελήσει και να ακολουθήσει τη διαδικασία ανάδειξης πρωταθλητών.... Και όπως είναι ευρέως διαδεδομένη, ισχύει και εδώ η αντιστροφή να θεωρούνται οδηγοί και να τυχαίνουν γενικής αποδοχής αυτοί οι οποίοι, επειδή νοιώθουν λειψοί και όχι αυτάρκεις, επιδιώκουν επιβεβαίωση εξωτερική, αναζητώντας, κατά το πλείστον εις μάτην, την πλήρωση την εσωτερική..... Εδώ

- Σκηνές από μια Παράσταση

Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.

Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.

Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.

Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.

Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.

Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.

Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;