2.9.09

Η Ειρηνική, η Πολεμική, η Τουριστική και η Αστυφιλική Μετανάστευση

....Αστυφιλία, τουρισμός, πόλεμοι τρεις μορφές μετανάστευσης που συσσωρεύουν πλείστα κακά και αλλοιώνουν τις τοπικές κοινωνίες οι δύο πρώτες και η τρίτη με συνέπειες μεγατόνων. Και στις τρεις αυτές μορφές μετανάστευσης συμμετέχουμε σχεδόν όλοι μας, στις δύο πρώτες άμεσα και στην τρίτη έμμεσα χρηματοδοτώντας μέσω φόρων τα ελληνικά στρατεύματα στο Ιράκ και το Αφγανιστάν. Ηχεί οξύμωρο να επιχειρηματολογούν σε blogs για τους ανεπρόκοπους μετανάστες που έρχονται και χαλάνε την ποιότητα της ζωής μας, παίρνουν τις δουλειές μας και ταυτόχρονα να δηλώνουν ότι είναι από φτωχικό χωριό της Ελλάδας που σπούδασαν στην Αθήνα και στα Πανεπιστήμια της Ευρώπης και Αμερικής, πήγαν τουρίστες στην Αγγλία ή την Αμερική και πιθανότητα εκδράμουν κάθε τόσο και στα ελληνικά νησιά για αναψυχή. Αυτοί ξενιτεύτηκαν για να προκόψουν. Οι άλλοι δεν έχουν δικαίωμα να προσπαθήσουν να προκόψουν και αυτοί;.....Εδώ

- Σκηνές από μια Παράσταση

Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.

Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.

Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.

Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.

Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.

Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.

Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;