λοί ενοχοποιούν για την τρέχουσα δημοσιονομική κρίση τις κρατικές δαπάνες*, ελάχιστη σημασία αποδίδεται στο κατά πολύ οξύτερο πρόβλημα της χώρας μας, την κατάρρευση των κρατικών εσόδων, εξαιτίας της νόμιμης και παράνομης φοροδιαφυγής των επιχειρήσεων και των μεγάλων εισοδημάτων.... Εδώ
20.7.10
Η Ληστεία του Κράτους από Ιδιωτικά Συμφέροντα - Φορολογία (2008) Κεφαλαίων (% ΑΕΠ): Ελλάδα 7.7, Βρετανία 16.7, Δανία 29.7
"Παρότι πολ
λοί ενοχοποιούν για την τρέχουσα δημοσιονομική κρίση τις κρατικές δαπάνες*, ελάχιστη σημασία αποδίδεται στο κατά πολύ οξύτερο πρόβλημα της χώρας μας, την κατάρρευση των κρατικών εσόδων, εξαιτίας της νόμιμης και παράνομης φοροδιαφυγής των επιχειρήσεων και των μεγάλων εισοδημάτων.... Εδώ
λοί ενοχοποιούν για την τρέχουσα δημοσιονομική κρίση τις κρατικές δαπάνες*, ελάχιστη σημασία αποδίδεται στο κατά πολύ οξύτερο πρόβλημα της χώρας μας, την κατάρρευση των κρατικών εσόδων, εξαιτίας της νόμιμης και παράνομης φοροδιαφυγής των επιχειρήσεων και των μεγάλων εισοδημάτων.... Εδώ
- Σκηνές από μια Παράσταση
Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.
Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.
Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.
Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.
Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.
Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.
Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.
Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.
Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.
Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.
Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.
Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.
Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;