9.1.10

Ποιος Aμείβεται Περισσότερο ή Ποιος Αμείβεται Λιγότερο;

Διαβάζοντας αυτές τις ημέρες για την προσφυγή στο ευρωπαϊκό δικαστήριο των υπαλλήλων της ευρωπαϊκής ένωσης που αξιώνουν μεγαλύτερη αύξηση των ιδιαίτερα παχυλών και σχεδόν αφορολόγητων μισθών τους, θυμήθηκα κάποια παραδείγματα κάποιων άλλων ανθρώπων που δεν τους έμοιαζαν..Θυμήθηκα τον γέροντα μαζί με το παιδί στην ταινία του Κουροσάβα «Η Γειτονιά των Καταφρονεμένων» που είχα δει πριν πολλά χρόνια στη μικρή πόλη που ζούσα.....Εδώ

- Σκηνές από μια Παράσταση

Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.

Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.

Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.

Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.

Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.

Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.

Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;