2.8.09

Τα Παλάτια και ο Γυμνός Βασιληάς

Εκλαμβάνοντας την πρόσω ολοταχώς πορεία της συνεχούς απομάκρυνσης από την αρχή και της υβριδοποίησης ανθρώπου και μηχανής ως πρόοδο και εξέλιξη, η τεχνοεπιστήμη ενδύθηκε το ένδυμα του βασιλέως όμηρος πλήθους παλατιανών, οι οποίοι επικαλούμενοι τον βασιλέα και τις προσταγές του, δημιούργησαν στρατιές υπηκόων, υποταγμένων στις πλεκτάνες των παλατιανών ως τη θέληση του βασιλέα, προσφερόμενων ή καταναγκαζόμενων σε θυσία για τη στήριξη του βασιλείου. Και οι παλατιανοί, κυνηγοί κονδυλίων και επιτροπών, περιφερόμενοι από συνέδριο σε συνέδριο και αλληλοεκτιθέμενοι εις τα προεδρεία και «τας τελετάς» «επί χειροκροτήμασι» και για την επιμήκυνση των βιογραφικών (εις αναπλήρωση εσωτερικών κενών απότοκων τραυματικών συμβιβασμών στην πορεία για την πρωτοκαθεδρία) αφού σε κάθε λοιμό, σεισμό και καταποντισμό εμφανίζονται στη «γυάλα» με τα εντυπωσιακά «φουλάρα» και τις «τηβέννους» ως εορτάζοντες εις εορτήν, ανταγωνιζόμενοι περί του ποιός απαγγέλλει το λόγο του βασιλέως και ποίος φαντάζει πιο φανταχτερός, χτίζονται τελικά μέσα σε μάρμαρο, μπρούτζο και καναβάτσο....Εδώ

- Σκηνές από μια Παράσταση

Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.

Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.

Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.

Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.

Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.

Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.

Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;