29.6.09

"Tολμώντας να Είσαι....Αυτό που Μπορείς να Είσαι"

(του David Icke) ...Όταν αντιλαμβανόμαστε ή αντιδρούμε σε άλλους ανθρώπους πιστεύουμε ότι λέμε κάτι για αυτούς. Αλλά δεν είναι έτσι. Η αντίληψή μας, οι αντιδράσεις μας και η συμπεριφορά μας προς τους άλλους έχει σχέση με μας. Όχι με τους άλλους. ......Αν μπορείτε να εξουσιάζετε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βλέπουν τον κόσμο, τη σκοπιά από την οποία παρατηρούν, μπορείτε να εξουσιάζετε την αντίδρασή τους σε πρόσωπα και γεγονότα - τη συμπεριφορά τους. .....Εάν θέλετε έναν πραγματικά ελεύθερο κόσμο μοναδικότητας και ποικιλομορφίας, τότε πρέπει να προέρχεται από το «εγώ». Είναι το συνολικό άθροισμα των "εγώ" που απαρτίζουν το «εμείς» που λέγεται κοινωνία. Αν τα «εγώ» είναι κλωνοποιημένα, έτσι είναι και το «εμείς». Αυτό είναι που είναι ο κόσμος κατά κύριο λόγο σήμερα, αλλά δεν χρειάζεται να είναι..... Για να ελευθερωθεί το παλιρροϊκό κύμα του ανθρώπινου δυναμικού που είναι κλειδωμένο με τους κανόνες της συμμόρφωσης, πρέπει να κάνουμε δύο πράγματα: να ελευθερώσουμε τους εαυτούς μας και να αφήσουμε να ελευθερωθούν και οι άλλοι. ......Οι άνθρωποι έχουμε γίνει σαν τα πρόβατα. Τουλάχιστον τα πρόβατα χρειάζονται ένα τσοπανόσκυλο για να τα κρατά στη στάνη, οι άνθρωποι το κάνουμε ο ένας στον άλλο. Οι άνθρωποι όχι μόνον έχουν οι ίδιοι τυφλή υπακοή στα πρότυπα, αλλά επιμένουν και υποχρεώνουν να κάνουν και οι άλλοι το ίδιο. Αυτός είναι ο συνδυασμός που επιτρέπει στους λίγους να εξουσιάζουν τους πολλούς. Αναλυτικά

- Σκηνές από μια Παράσταση

Σκηνικό η ανθρώπινη ζωή
οι άνθρωποι σεναριογράφοι και ηθοποιοί.
.
Σκηνή πρώτη:
Άνθρωποι πολλοί, σε μεγαλουπόλεις όλοι μαζί,
αγέλη να μελετηθεί και εξουσιαστεί.

Σκηνή δεύτερη:
Άνθρωποι εγκλεισμένοι σε κατασκευές,
Ραδιόφωνα, TV και υπολογιστές,
CD, DVD, ταινίες και μουσική,
κανείς να μη στοχαστεί το πώς και το γιατί.

Σκηνή Τρίτη:
Άνθρωποι σε εκπαιδευτήρια,
αναμορφωτήρια και μεταμορφωτήρια:
τα τσοπανόσκυλα που φυλάν την αγέλη
να μπορεί να μαντρωθεί.

Σκηνή τέταρτη:
Κρίσεις, πόλεμοι και καταστροφή,
o ποιμένας σκηνοθετεί,
η αγέλη να δει πώς θα συμπεριφερθεί,
λιγότεροι επαρκούν,
είναι πιο εύκολο να μαντρωθούν.

Σκηνή Πέμπτη:
ΜΜΕ και οι άλλοι Μεγάλοι Εκτροφείς,
εκτρέφουν την αγέλη με σανό να παχυνθεί,
να μπορεί να εξουσιαστεί
η σκέψη και ο οραματισμός.

Σκηνή έκτη:
Wakman, κινητά και κουμπιά,
oι ηθοποιοί υπνοβατούν,
Ο σκηνοθέτης βάζει φωτιά στη σκηνή,
εξαφανίζονται θέατρο και ηθοποιοί.

Το Σενάριο Μήπως Πρέπει να Ξαναγραφεί
και να το Σκηνοθετήσουμε Εμείς;